elixiria.fi
R.I.P Parasense
Discussion about styles, albums and music in general.
Moderators: shivana, elfen, Moderator, Elixir
by Itsestäänselvyyksiä » Thu Feb 02, 2006 15:21
traveller wrote:Jos sillä on ollut paha olo niin mietä mitä monet muut kestää ilman että tappaa itteään. Katotaan vaikka köyhimpään Afrikkaan päin.
Ei onnellisuus ole kiinni ulkoisista asioista joten köyhissä maissa elävät voivat helpostikin olla onnellisia (vaikka toki fyysisten peruselementtien, lähinnä ravinnon, lämmön, kodin ja rakkauden läsnäolo edesautavat onnellisuutta). Kyse on ihan siitä mitä tapahtuu oman pään sisällä, ihminen voi näennäisen ihanteellisissakin ulkoisissa olosuhteissa elää maanpäällisessä helvetissä. Itsemurhaan ajautuva ihminen voi aina psyykkisesti todella pahoin. Usein myös fyysisesti, mutta ennen kaikkea psyykkisesti.
Last edited by Itsestäänselvyyksiä on Thu Feb 02, 2006 15:32, edited 1 time in total.
ku on nähny yhen fraktaalin, on nähny ne kaikki.
- Itsestäänselvyyksiä
- Sauberkraut
by åber » Thu Feb 02, 2006 15:26
traveller wrote:itsemurha on kuulemma vitun yliarvostettu
ois tehnys edes tyylillä ja koittanu ottaa Bushin mukaa
ja voi vittu sit ne viel pyytää tuol nettisivul 5000$ hautajaisiin ja hauta monumenttii ym..
Jäbäl sais olla ees vähän kunnioitusta tai yrittää pitää ees mölyt mahassaan.. En itsekkään usko että itsemurha ois missään tilanteessa oikea teko mutta silti tollanen "ois tehnys edes tyylillä ja koittanu ottaa Bushin mukaa" läppä on jo vitun naurettavaa. Ja onks se väärin pyydetty jos pyytää kolehtii ystävänsä hautajaisiin? en sit tiiä mutta musta ainakin jalo teko.

by ELECTRIC CHAIRMAN » Fri Feb 03, 2006 9:28
Sä oot kyl aika jeesus =) rauhottuisit. toi sun rakkauden tulva aiheuttaa jo pahoinvointia! (oon aivansaatananvitunperkeleenjumalattomanhirveessädarrassa(koulussa))Aukikco wrote:traveller wrote:
Toivottavasti koet pian elämässäsi jotain positiivista ja löydät ehkä myös lisää empatiankykyä. Viha ja angsti eivät johda mihinkään.
En ymmärrä mitä jengi tääl vetistelee, tuskin ketään teistä on ikinä edes tavannut henkilöä?? Mitä jos mä ilmotan tänne, että rummuttaja poika nimeltä Bunji kuoli malariaan Tanzaniassa, ni kiinnostaisko ketään?
tuskin.
no ihan sama, kai sit itekki oon vittupää... peas (älä vedä nenää)
- ELECTRIC CHAIRMAN
- Sauberkraut
by Razel » Fri Feb 03, 2006 13:30
ELECTRIC CHAIRMAN wrote:Sä oot kyl aika jeesus =) rauhottuisit. toi sun rakkauden tulva aiheuttaa jo pahoinvointia! (oon aivansaatananvitunperkeleenjumalattomanhirveessädarrassa(koulussa))Aukikco wrote:traveller wrote:
Toivottavasti koet pian elämässäsi jotain positiivista ja löydät ehkä myös lisää empatiankykyä. Viha ja angsti eivät johda mihinkään.
En ymmärrä mitä jengi tääl vetistelee, tuskin ketään teistä on ikinä edes tavannut henkilöä?? Mitä jos mä ilmotan tänne, että rummuttaja poika nimeltä Bunji kuoli malariaan Tanzaniassa, ni kiinnostaisko ketään?
tuskin.
täs oon ihan samoilla linjoilla - multa kyseltiin lukiossa että miten voin olla niin tunteeton kun kerroin että mua ei Estonia liikauttanut mihinkään suuntaan. Jossai afrikas (klisee-esimerkki) kuolee satoja tuhansia ihmisä kansanmurhissa mut ketäs ne kiinnostaa kun o 2 suomalaista jääny mutavyöryyn ja loukannu molemmat jalkansa jne
One day I woke up and thought I was me.
by sevariparivi » Fri Feb 03, 2006 20:25
Razel wrote:ELECTRIC CHAIRMAN wrote:Sä oot kyl aika jeesus =) rauhottuisit. toi sun rakkauden tulva aiheuttaa jo pahoinvointia! (oon aivansaatananvitunperkeleenjumalattomanhirveessädarrassa(koulussa))Aukikco wrote:traveller wrote:
tuskin.
täs oon ihan samoilla linjoilla - multa kyseltiin lukiossa että miten voin olla niin tunteeton kun kerroin että mua ei Estonia liikauttanut mihinkään suuntaan. Jossai afrikas (klisee-esimerkki) kuolee satoja tuhansia ihmisä kansanmurhissa mut ketäs ne kiinnostaa kun o 2 suomalaista jääny mutavyöryyn ja loukannu molemmat jalkansa jne
jjooo tottis, nyyh kaikki tänään kuolevat joiden elämästä eikä kuolemasta kukaan ole kiinnostunut tai liikuttunut ...
mut estoniasta et ehkä tuntenu ketää eik kukaa antanu sulle mitää henk koht tunne-elämyksiä mitä jonkun jäbän musiikki voi antaa joskus jollekulle, kyl meikä esim voisin nyyhkästä siit hyvästä et joku meikän sankari delaa eikä dusaa enää musaa, koska hei se on vähän niinku frendi tai ainaki ei-ihan-n00ne ku oon eläny laiffiini sen musan ollessa soundträkkinä ...
truth cult
- sevariparivi
- Sauberkraut
by mindinmotion » Mon Feb 06, 2006 3:54
vois ehkä miettiä mitä sanoo ennenkuin pääsee pullasorsat suusta ulos... :) voi tulla vähän dorka olo jos sattuu joskus vanhana lukemaan..
- mindinmotion
- Guru
by astroschnautzer » Mon Feb 06, 2006 12:39
ei kannata vanhana lukeamindinmotion wrote:vois ehkä miettiä mitä sanoo ennenkuin pääsee pullasorsat suusta ulos... :) voi tulla vähän dorka olo jos sattuu joskus vanhana lukemaan..
- astroschnautzer
- Scene warrior
by Loimis » Mon Feb 06, 2006 13:03
astroschnautzer wrote:ei kannata vanhana lukeamindinmotion wrote:vois ehkä miettiä mitä sanoo ennenkuin pääsee pullasorsat suusta ulos... :) voi tulla vähän dorka olo jos sattuu joskus vanhana lukemaan..
öhö öhö...
--life out loud--
- Loimis
- Mushie
by astroschnautzer » Mon Feb 06, 2006 13:08
totakaan ei kannata vanhana lukea..(eikä varmaan tätäkään)..Loimis wrote:astroschnautzer wrote:ei kannata vanhana lukeamindinmotion wrote:vois ehkä miettiä mitä sanoo ennenkuin pääsee pullasorsat suusta ulos... :) voi tulla vähän dorka olo jos sattuu joskus vanhana lukemaan..
öhö öhö...
- astroschnautzer
- Scene warrior
by Encion » Mon Feb 06, 2006 13:21
astroschnautzer wrote:totakaan ei kannata vanhana lukea..(eikä varmaan tätäkään)..Loimis wrote:astroschnautzer wrote:ei kannata vanhana lukeamindinmotion wrote:vois ehkä miettiä mitä sanoo ennenkuin pääsee pullasorsat suusta ulos... :) voi tulla vähän dorka olo jos sattuu joskus vanhana lukemaan..
öhö öhö...
RöhöRöhö. Vanhana ei muutenkaan kantsi kummempia tehdä.
- Encion
by astroschnautzer » Mon Feb 06, 2006 13:23
ei ainakaan lukeaEncion wrote:astroschnautzer wrote:totakaan ei kannata vanhana lukea..(eikä varmaan tätäkään)..Loimis wrote:astroschnautzer wrote:ei kannata vanhana lukeamindinmotion wrote:vois ehkä miettiä mitä sanoo ennenkuin pääsee pullasorsat suusta ulos... :) voi tulla vähän dorka olo jos sattuu joskus vanhana lukemaan..
öhö öhö...
- astroschnautzer
- Scene warrior
by Encion » Mon Feb 06, 2006 13:28
astroschnautzer wrote:ei ainakaan lukeaEncion wrote:astroschnautzer wrote:totakaan ei kannata vanhana lukea..(eikä varmaan tätäkään)..Loimis wrote:astroschnautzer wrote:ei kannata vanhana lukeamindinmotion wrote:vois ehkä miettiä mitä sanoo ennenkuin pääsee pullasorsat suusta ulos... :) voi tulla vähän dorka olo jos sattuu joskus vanhana lukemaan..
öhö öhö...
No vaipat vois pukea....................Röh
- Encion
by Razel » Mon Feb 06, 2006 15:13
sevariparivi wrote:jjooo tottis, nyyh kaikki tänään kuolevat joiden elämästä eikä kuolemasta kukaan ole kiinnostunut tai liikuttunut ...
mut estoniasta et ehkä tuntenu ketää eik kukaa antanu sulle mitää henk koht tunne-elämyksiä mitä jonkun jäbän musiikki voi antaa joskus jollekulle, kyl meikä esim voisin nyyhkästä siit hyvästä et joku meikän sankari delaa eikä dusaa enää musaa, koska hei se on vähän niinku frendi tai ainaki ei-ihan-n00ne ku oon eläny laiffiini sen musan ollessa soundträkkinä ...
Joo. No, lisättäköön että ITSE en pitänyt hänen tekemästään musiikista. Lisäys, joka aikaisemmin tuntui mauttomalta... :>
En todellakaan väheksy ihmisten surua jotka ovat käyneet läpi edes YHDEN fiiliksen kaverin ansiosta/takia, mutta kaikki jotka kuulivat ensi kertaa kyseisestä jäbästä ja valittavat täällä/muualla, ovat tekopyhiä kyllä. EI, en edes väitä että olisin jonkun huomannut moista täällä tekevän.
Osanottoni kaikille edesmenneen taiteilijan surijoille.
One day I woke up and thought I was me.
by mindinmotion » Wed Feb 08, 2006 13:03
papay wrote:voi kyynel ja kukaan täällä ei ees salee tunne koko kaverii kuin korkeintaan hapandereissa menny sanoo hyvää saundii mut silti voivotellaan tohon se johtaa kun panssarivaunulla kanalaan tuubaa luukuttaa liian kauan DD:
joo tuuba tappaa. älysin just sen kun tein biisiä kuulokkeet päässä ja kuulu vaan matalammat hertsit läpi kämppiksen musasta, ja kelasin et "mitä vitun paskaa amispoppia toi tollanen o"
sit otin luurit pois päästä ja astrixin artcore oli pyörimäs :D
- mindinmotion
- Guru
43 posts
• Page 2 of 3 • 1, 2, 3